Sunday 24 November 2013

Air Terjun Lata Rek Kat Mana Tu...?

Hehehe... aku terpanggil untuk mencoret entri ini apabila aku diserbu dengan beberapa pertanyaan apabila aku menyebut nama satu tempat iaitu :
Air Terjun Lata Rek.
Ermmm...!!!  Sama ke dengan Fecbook ini : Air Terjun Lata Rek
Samalah tu kot... hahaha.. memang samalah. Aku nak bercerita sedikit pasal apa yang aku tahu pasal tempat ini. Aku kerap juga bercanda di sini... ambik ayat dari http://sesekali-aku-bercanda.blogspot.com.
Suatu ketika dahulu tempat ini amatlah terkenal sebagai salah satu tempat perkelahan yang menarik di daerah Kuala Krai. Menjadi pilihan pengunjung saban minggu unutk mandi manda dan bersantai serta tempat photographer mencari ilham. Di sini aku sempat copy beberapa foto yang aku ambil dari internet dan facebook Air Terjun Lata Rek.




Tempat ini suatu ketika dulu memang terkenal dengan keindahan panorama menghijau dan air terjun.

No comments:

Post a Comment

Cuti hujung minggu

 Semalam adik AK mengajak AK berkelah di air terjun berdekatan rumah. Sudah lama sebenarnya tidak berkunjung ke sini semenjak banjir melanda...