Sunday 13 July 2014

Jom Baca Novel.

Hari minggu... apa lagi rest lah. Itu orang lain. Bagi aku hari ni adalah untuk aku buat apa yang aku suka. Novel 35 buah lagi belum di baca. Jangan terkejut. Aku beli novel 5-10 biji setiap bulan tapi sebab sibuk ngn study aku tak usik pun novel tu hingga lah final exam ari tu. Aku baru aje habis baca novel "Kerana Terpaksa... Aku Relakan" ... karya Umie Nadzimah.
Aku jarang tengok TV sebab biasalah waktu itu tak sesuai untuk aku tunjuk contoh yang baik untuk teman sebilik aku.
So, sekarang ni tinggal lagi 35 buah novel yang aku belum berkesempatan baca.
Apa yang lagi lawak aku telah terbeli sebanyak 2 buah Novel '7 Hari Mencintaimu' karya Siti Rosmizah.
Aku ingat aku dah beli novel ini tapi sebab tak berkesempatan nak baca maka aku beli sekali lagi gara-gara ada kawan pinjam tak hantar-hantar. Aku mulanya sedih juga sebab mahal juga harga RM37 untuk novel ni. Tapi bila aku dah beli tiba-tiba sahaja kawan aku itu hantar balik novel aku yang dia pinjam. Terasa blur juga aku. Yalah aku belum baca lagi. Jadi yang baru aku belum buka pembalutnya lagi.
Aku ingat nak upload foto tapi telefon aku plak takde betri. Lain kali aku share foto novel yang aku belum baca ya..

No comments:

Post a Comment

Cuti hujung minggu

 Semalam adik AK mengajak AK berkelah di air terjun berdekatan rumah. Sudah lama sebenarnya tidak berkunjung ke sini semenjak banjir melanda...