Tuesday 4 June 2013

My Photo Profile

Bercerita pasal foto profile aku ini mesti ada yang tanya... ini gambar awak sendiri ke? Hahaha... ketawa dulu beb...
Korang percaya ke ini foto aku...?  Woit buka mata, korang pun tau ini bukan foto aku sebab ini foto yang aku download dari email perempuan cun yang dihantar oleh bfren aku. Saje je buat gempak taruk gambar ni as my photo profile.
jangan ler ada yang claim copyright protected plak naya aku. tapi gambar pempuan lawo ni banyak kat internet neh. 
Aku saje je letak pict ppuan ni bukan apa sesaje, je... Nak letak gambo sendiri? Hahaha... ketawa lagi. Len kalilah aku letak pict cun aku tu...
kui..kui..kui..

 Ini plak foto yang mula2 aku nak letak as profile picture tapi tak jadi sebabnya...
aku jumpa gambar yang teratas tu dan rasa foto tu lebih baik dari yang ni.. Hahaha.. Woit gambar ni tak menutup aurat weh...
Ala, bukan foto aku pun. Dan aku pun tak mungkin mengaku foto ppuan lawo ni aku sendiri. Keh..keh..keh... Tapi best gak kalau aku sendiri secantik ini...
Apa pendapat uols?  ...


No comments:

Post a Comment

Cuti hujung minggu

 Semalam adik AK mengajak AK berkelah di air terjun berdekatan rumah. Sudah lama sebenarnya tidak berkunjung ke sini semenjak banjir melanda...